Invata sa invingi lacrima cu un zambat chiar si atunci cand doare...

vineri, 4 februarie 2011

Vacanta

In ultimele cateva zile de vacanta am realizat ca oricat de putin ar dura aceasta vacanta nu inseamna nimic daca nu ti-o petreci cu prietenii. Au existat zile in aceasta saptamana in care pur si simplu am stat inchisa in casa uitandu-ma pe pereti si incercand fara niciun rezultat sa imi ridic moralul. Esuand ca de obicei am apelat (la cine altcineva decat) la prietena mea cea mai buna care a luat o punga de popcorn si a venit la mine sa vedem un film. Desi filmul imi era cunoscut a contat mai mult ca ea era cu mine razand cu gura pana la urechi de un personaj ciudat si comentand la fiecare secventa a filmului. Nu stiu ce m-as face fara prietenii mei...:)



Un comentariu:

  1. :)) vacanta este cu siguranta o perioada care sincer trebuie s-o traiesti la maximum, plina de energie si entuziasm, crazy si wild asa cum esti tu cand te simti free. da, vacanta este o lunga pauza dupa inchisoare; you know what it says: freedom is mad and can cause a lot of damage. :)) dar merita sa fii liber. de aceea abia astept vacanta de vara: yuhuu :)

    RăspundețiȘtergere