Invata sa invingi lacrima cu un zambat chiar si atunci cand doare...

luni, 7 februarie 2011

Prima zi de scoala...

Cateodata ma surprind pe mine insami. Prima zi de scoala si ma simt ok. E absolut un record. De obicei prima zi de scoala insemna plictiseala de dupa vacanta, lenea specifica fiecaruia dintre noi, galagia care pare ca s-a amplificat de 10 ori, morala insotita de bun veniturile profesorilor si chiar primele lectii din semestru. Azi am fost bucuroasa sa imi revad colegii. Aproape am uitat cat de mult poti sa razi intr-o pauza cand ai oamenii potriviti langa tine. Cu toate ca am scris aproape la toate materiile si profesorii inca nu au inteles ca permanenta galagie din clasa este un atuu al nostru, fiecare si-a impartasit micile experiente din vacanta, am facut planuri de viitor (viitor apropiat), am programat sa mergem la un film in weekend si chiar am reusit sa ma trezesc la timp in dimineata asta. :)  In ansamblu pare o zi perfect normala.

Un comentariu:

  1. ziua de astazi a fost o adevarata revelatie pentru mine. niciodata nu m-am bucurat ca ma duc la scoala si ca s-a terminat vacanta. ciudat, dar ma sperie chestia asta. adica vreau sa spun cine n-ar vrea sa fie mereu vacanta? dar cred ca de data asta incep sa realizez ca trebuie sa petrec cat mai mult timp cu colegii pentru ca ne vom desparti si nu prea o sa-mi placa. o sa-mi lipseasca.

    RăspundețiȘtergere