Invata sa invingi lacrima cu un zambat chiar si atunci cand doare...

sâmbătă, 5 februarie 2011

I love...

Iubesc... plimbarile prin parc, marea, soarele, tricourile, prietenii mei, fratele si parintii, vacanta, my computer, muzica, filmele bune, weekend-urile (dupa o saptamana full merit si eu doua zile de relax), pauzele (desi sunt prea scurte), dulciurile :D, shopping-ul, rolele, petrecerile, iesirile cu prietenii, blugii (dupa parerea mea sunt cei mai comozi pantaloni), sa rad (sau mai exact crizele de ras din pauze si nu numai), albastrul, tom si jerry, prajiturile facute in casa, si multe altele.

3 comentarii:

  1. si eu iubesc muuulte pe lumea asta . sa zicem ca primii sunt familia si prietenii, care cu siguranta ca nu se mai pun in discutie. pe langa asta iubesc asa : T-shirts, jeans, sa ma dau in leagan, sa rad, sa ma distrez, sa stau la taclale cu cea mai buna prietena, sa privesc soarele , sa ma simt libera, sa stiu ca vine pauza si ca pot sa izbucnesc din banca, sa ascult muzica in permanenta, computerul , sambetele .... cred ca lista continua.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna! de ce ai pus melodia de Eminem?!
    si eu iubesc foarte multe.Dar sa spunem ca unele chestii care-mi plac,sunt rusinoase(intr-un fel)
    imi place sa rad,sa ma distrez,sa fiu libera ca un porumbel printre nori,sa fiu langa prietena mea...sa ascult muzica si...nu in ultimul rand:familia

    RăspundețiȘtergere